‘Ik ben een ambassadeur van OMOP.nl, omdat ik er zelf veel baat bij heb. Het scheelt voor mij zoveel tijd!
We misten een product waarbij we voor raambestekken deelopdrachten konden administreren. Er is niets vergelijkbaars waarmee ik zo goed de deelopdrachten kan aanmaken en bijhouden. Of ik ken het niet.
Vroeger gebruikte we hier andere software voor, maar deze zijn niet gebruiksvriendelijk en ongeschikt om een raambestek overzichtelijk op te slaan.
Nu werk ik met OMOP.nl en er is geen beter programma. Als wij bijvoorbeeld 100 deelopdrachten hebben is er geen ander programma dat het zo overzichtelijk weer geeft. Je ziet meteen wat je in opdracht hebt en wat je betaald hebt gekregen. Als je goed bent in Excel, zou je deze overzichten misschien ook kunnen maken, maar dat is foutgevoelig. En dat is OMOP.nl niet.
Daarnaast kun je iedereen een rol geven: de een is beheerder, de ander gebruiker. Ook al weet je hoe je bepaalde dingen aan kunt passen. Je bent hier niet toe gemachtigd. Dat is belangrijker voor de opdrachtgever. De gebruikersrollen zorgen meteen voor beveiliging. Dat is echt heel belangrijk.’